Przestrzeń w szkole można przekształcać i zmieniać na wiele różnych sposobów: poprzez zmiany architektoniczne, odpowiednie wyposażenie, dobór kolorystyki czy meble. Z myślą o takich właśnie zamianach, wykonane zostały murale artystyczne w sali nr 20 (pracownia matematyczna) oraz w sali nr 21 (pracownia polonistyczna). Przestrzeń sal okazała się przyjazna dla artysty, który stworzył murale tematyczne, zachęcające do wspólnej pracy i wzajemnych interakcji.
Okazuje się, że sala szkolna może być nie tylko miejscem, w którym uczniowie się zdobywają wiedzę, ale także może stać się narzędziem wspierającym proces uczenia się. Ważne jest, aby przestrzeń edukacyjną planować świadomie, biorąc pod uwagę cele kształcenia, potrzeby uczniów, nauczycieli. Dobrze zaplanowane i wymyślone otoczenie, w którym uczą się uczennice i uczniowie, może być ogromnym sprzymierzeńcem w kształceniu kompetencji i w zdobywaniu wiedzy.