Czy są wśród Was fanki i fani prac plastycznych?
A może tytani kreatywności graficznej?
Jeśli tak – WSPANIALE!
Zaryzykuj i stań się autorem zwycięskiego projektu na logo Funduszu Inicjatyw Uczniowskich.
Rada Rodziców działająca przy SP nr 23 im Edwarda Szymańskiego zaprasza do wzięcia udziału w Konkursie na logo Funduszu Inicjatyw Uczniowskich (FIU).
Konkurs został przedłużony do 15 grudnia br.
Dla zwycięzcy konkursu – NAGRODA!
- Prace należy składać do dnia 15 grudnia 2020 r.
- Prace można złożyć w sekretariacie szkoły (w godzinach jego funkcjonowania).
- W celu sprawnego działania Komisji Konkursowej prosimy o potwierdzenie złożenia pracy
mailem na adres: rr.fiu.sp23@gmail.com.
- Prace dostarczone po terminie nie będą oceniane.
- Organizator nie zwraca prac.
Kryteria oceny formalnej:
- terminowe złożenie projektu,
- złożenie projektu w miejscu wymienionym w Regulaminie konkursu,
- format projektu,
- podanie danych autora projektu (imię i nazwisko, klasa),
- załączenie wymaganych Regulaminem konkursu zgód (patrz § 4 pkt. 7).
Kryteria oceny merytorycznej:
- oryginalność znaku (czy logo może zostać łatwo zapamiętane i rozpoznawane?),
- czytelność i funkcjonalność projektu (czy będzie można użyć go np. na ulotkach,
plakatach?),
- estetyka wykonania projektu (czy projekty wykonany jest starannie?),
- nawiązanie do nazwy Funduszu FIU (czy symbol graficzny ma czytelny i pozytywny
- związek z nazwą),
- adekwatność projektu (czy logo „pasuje” do specyfiki Funduszu FIU?).
- Organizator nie zwraca prac (polecamy zrobić sobie zdjęcie albo xero na pamiątkę).
Regulamin_konkursu_FIU_11.10.2020